Workouts - Slide

Poradnia dietetyczna

Układając jadłospisy kieruję się przede wszystkim Państwa zdrowiem. W zależności od potrzeb, dieta obejmuje zróżnicowaną ilość posiłków, o różnej wartości energetycznej, zbilansowaną pod względem zawartości składników odżywczych i dopasowaną do aktualnego zapotrzebowania organizmu.

Sposób odżywiania, to również dobór technik kulinarnych oraz sztuka podawania posiłków. Dieta to nie wyrzeczenia i nuda na talerzu, lecz pomysłowość i umiejętność wykorzystania wiedzy o żywieniu do skomponowania zdrowego i smacznego posiłku,krótko mówiąc smacznie i zdrowo.

Przygotuję dietę zgodną z Państwa potrzebami , dobiorę plan treningowy pod kątem oczekiwanych rezultatów.Zapewnie opiękę instruktorską podczas treningów w Fitness Clubie Ernesto.

Wszelkie bliższe informacje uzyskają państwo w siedzibie Fitness Clubu Ernesto ul.Szkolna 12 ,19-200 Grajewo w godzinach 15 00-21 00 lub pod nr tel.511 505 505

Te proste zasady przedstawione poniżej spewnością ułatwią państwu osiągnięcie wymarzonej sylwetki i świetnego samopoczucia.

  • Wyrzucić z diety cukier, słodycze itd. (nie bez powodu cukier nazywana jest „białą śmiercią”)
  • Unikać produktów wysoko przetworzonych i wysokoweglowodanowych słodycze, desery, napoje i soki słodzone
  • Spożywać ryby w każdej postaci
  • Ograniczyć alkohol głównie piwo oraz słodkie wina, można spożywać wino wytrawne (mało cukru)
  • Unikać picia nadmiernej ilości kawy, 2 fliżanki maksymalnie( ypłukuje magnez z organizmu)
  • Spożywać potrawy o niskiej zawartości soli (wpływ na nadciśnienie i inne choroby)
  • Stale, regularnie spożywać pełnowartościowe posiłki
  • Jeść częściej, ale w mniejszych ilościach
  • Pić dużą ilość płynów, głównie wody (oczyszczanie organizmu z toksyn oraz zapobieganie odwodnieniu)
  • Ostatni posiłek jeść na 2 godziny przed snem (nie obciążamy układu pokarmowego)
  • Zaczynamy dzień od spożycia śniadania (zapobiegnie” wilczemu głodowi” w ciągu dnia)
  • Spożywać urozmaicone pożywienie (brak nudy na talerzu, bogactwo składników odżywczych)
  • Zamierzasz zmienić swój sposób żywienia, zacznij już dziś (pozwoli to organizmowi przystosować się do nowej diety)