Workouts - Slide

Cross trening

Kombinacja ćwiczeń crossfit to trening dla osób, które są znudzone rutyną codziennych ćwiczeń na siłowniach. Intensywność treningu pozytywnie wpływa na układ krążenia i układ oddechowy, wytrzymałość, siłę, elastyczność, szybkość, koordynację ruchową, zwinność, równowagę. To treningi dla osób,u których zwykłe ćwiczenia na powodują niedosyt.

Kilka słów na temat crossfitu.

Crossfit to fitness, złożony z komponentów różnych sportów (podnoszenie ciężarów, treningu metabolicznego, wioślarstwa i gimnastyki sportowej). Jego sztandarowa zasadą jest, aby trenować tak, by być przygotowanym na każdą okoliczność. Dlatego CrossFit trenuje swoich adeptów w każdym aspekcie sprawności fizycznej: wytrzymałości krążeniowo-oddechowej, sprawności metabolicznej, siły, elastyczności, mocy, szybkości, zwinności, równowagi, koordynacji i celności.

Crossfit oparty jest w zasadzie na treningu funkcjonalnym, którego opis znajdziecie poniżej

  1. Wydajność funkcjonalna jest taką funkcją, która jest bezpośrednio stosowana w życiu. Oprócz treningu jest również dobrą formą rozrywki oraz ciekawym sportem. Przygotowuje umysł oraz nasze ciało do radzenia sobie w trudnych chwilach, oraz do przetrwania w każdej sytuacji.
  2. Taki rodzaj treningu wywodzi się ze starożytności, ale jego obecny renesans pokazuje bezbłędność XXI wieku. W związku z powyższym łączy w sobie prosty charakter naszego pokolenia z najnowszą wiedzą naukową naszych czasów. Trening ten pozbawiony jest niepotrzebnych ruchów i zbędnych formalności. Program jest prosty i bezlitosny w przetrwaniu, no i liczy się jedna rzecz – wydajność!
  3. Sekret całego treningu leży w ciągłych zmianach, co odróżnia go od innych sportów. Kulturystykę cechuje specjalne środowisko, bazujące na zbliżonych miarach, odpowiedniej diecie, w przybliżeniu około godzinnym treningu. Następnie pojawia się wyczerpanie, co skutkuje obniżoną wydajnością i mięśnie po prostu staja się przeszkodą w skutecznym treningu. Ciało biegacza jest przyzwyczajone do jednego, konkretnego i monotonnego wyzwania, ale niemożliwym dla biegacza jest wykorzystanie tej możliwości w jakimkolwiek stopniu w innych okolicznościach. Są to specjaliści, którzy celowo trenują aby podołać najśmielszym wyzwaniom w swojej dziedzinie sportu. W przeciwieństwie do tego pojęcia, sprawność funkcjonalna jest ogólnie sportem. Ciało jest wystawione na próbę, nieustannie przygotowując się na wszystkie możliwe wyzwania jakie mogą nas spotkać , nawet podczas długiego spaceru po pustyni, wspinaczki nad stroma przepaścią, uciekając do szybu windy lub podczas podnoszenia ciężkich przedmiotów. Taka forma treningu rozwija koncentrację, wytrwałość, samokontrolę i przyczynia się do własnego wewnętrznego spokoju.

Treningi crossfit odbywają się na sali gimnastycznej w pełni wyposażonej w niezbędny sprzęt do uprawiania tej dyscypliny. Zajęcia odbywają się w każdy wtorek i czwartek w godzinach 17:30-18:30 18:30-19:30 pod okiem doświadczonego instruktora.Zapraszamy.

workout-demo-1
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
Trwania
2 tygodnie
Ćwiczenia
10
Poziom
Średni
Kalorie
Energia
Lifted
Strenght