Workouts - Slide

Cross trening

Kombinacja ćwiczeń cross fit to trening dla osób, które są znudzone rutyną codziennych ćwiczeń na siłowniach. Intensywność treningu pozytywnie wpływa na układ krążenia i układ oddechowy, wytrzymałość, siłę, elastyczność, szybkość, koordynację ruchową, zwinność, równowagę. To treningi dla osób,u których zwykłe ćwiczenia na powodują niedosyt.

Kilka słów na temat cross fitu.

cross fit to fitness, złożony z komponentów różnych sportów (podnoszenie ciężarów, treningu metabolicznego, wioślarstwa i gimnastyki sportowej). Jego sztandarowa zasadą jest, aby trenować tak, by być przygotowanym na każdą okoliczność. Dlatego cross fit trenuje swoich adeptów w każdym aspekcie sprawności fizycznej: wytrzymałości krążeniowo-oddechowej, sprawności metabolicznej, siły, elastyczności, mocy, szybkości, zwinności, równowagi, koordynacji i celności.

cross fit oparty jest w zasadzie na treningu funkcjonalnym, którego opis znajdziecie poniżej

  1. Wydajność funkcjonalna jest taką funkcją, która jest bezpośrednio stosowana w życiu. Oprócz treningu jest również dobrą formą rozrywki oraz ciekawym sportem. Przygotowuje umysł oraz nasze ciało do radzenia sobie w trudnych chwilach, oraz do przetrwania w każdej sytuacji.
  2. Taki rodzaj treningu wywodzi się ze starożytności, ale jego obecny renesans pokazuje bezbłędność XXI wieku. W związku z powyższym łączy w sobie prosty charakter naszego pokolenia z najnowszą wiedzą naukową naszych czasów. Trening ten pozbawiony jest niepotrzebnych ruchów i zbędnych formalności. Program jest prosty i bezlitosny w przetrwaniu, no i liczy się jedna rzecz – wydajność!
  3. Sekret całego treningu leży w ciągłych zmianach, co odróżnia go od innych sportów. Kulturystykę cechuje specjalne środowisko, bazujące na zbliżonych miarach, odpowiedniej diecie, w przybliżeniu około godzinnym treningu. Następnie pojawia się wyczerpanie, co skutkuje obniżoną wydajnością i mięśnie po prostu staja się przeszkodą w skutecznym treningu. Ciało biegacza jest przyzwyczajone do jednego, konkretnego i monotonnego wyzwania, ale niemożliwym dla biegacza jest wykorzystanie tej możliwości w jakimkolwiek stopniu w innych okolicznościach. Są to specjaliści, którzy celowo trenują aby podołać najśmielszym wyzwaniom w swojej dziedzinie sportu. W przeciwieństwie do tego pojęcia, sprawność funkcjonalna jest ogólnie sportem. Ciało jest wystawione na próbę, nieustannie przygotowując się na wszystkie możliwe wyzwania jakie mogą nas spotkać , nawet podczas długiego spaceru po pustyni, wspinaczki nad stroma przepaścią, uciekając do szybu windy lub podczas podnoszenia ciężkich przedmiotów. Taka forma treningu rozwija koncentrację, wytrwałość, samokontrolę i przyczynia się do własnego wewnętrznego spokoju.

Treningi cross fit odbywają się na sali gimnastycznej w pełni wyposażonej w niezbędny sprzęt do uprawiania tej dyscypliny. Zajęcia odbywają się w każdy wtorek i czwartek w godzinach 17:30-18:30 18:30-19:30 pod okiem doświadczonego instruktora.Zapraszamy.

workout-demo-1
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
Trwania
2 tygodnie
Ćwiczenia
10
Poziom
Średni
Kalorie
Energia
Lifted
Strenght