Workouts - Slide

Fitness

Zajęcia fitness mają na celu:

wzmocnienie układu krążenia, zwiększyć wytrzymałość organizmu tym samym poprawić jego wydolność. W znaczący sposób wpływają na poprawę wyglądu sylwetki osoby uczęszczającej na zajęcia. I najważniejsze fitness to świetna zabawa.

Zajęcia fitness odbywają się w każdy poniedziałek, środę, piątek w dwóch grupach, w godzinach 18 00 do 19 00 i 19 15 do 20 15 bez podziału na stopień zaawansowania. Na zajęciach łączymy różne formy fitness z odpowiednią muzyką tworząc klimat dobrej zabawy.

Formy fitness preferowane w klubie.


AERODANCE

taneczna forma zajęć przy różnych muzycznych rytmach. Układ choreograficzny zainspirowany jest tańcami latynoskimi (salsa, cha-cha, mambo, jazz, dance). Radosne, ciekawe choreografie, wspaniała zabawa przy rozgrzewającej muzyce. Zajęcia dla osób lubiących tańczyć.

FAT BURNING

zajęcia aerobowe o średniej intensywności ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, połączenie prostych kroków tanecznych z krokami aerobiku tworzące spójny układ choreograficzny. W tej lekcji tętno utrzymywane jest na poziomie 65-75% maksymalnych możliwości organizmu (około 130 uderzeń/ minutę) przez cały czas trwania zajęć. Zajęcia wzmacniają układ oddechowy i krążenia oraz poprawiają koordynację ruchową.

ABT (Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, uda)

zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, prowadzone w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką (również z użyciem stepu), kończą się 5 min. stretchingiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

STEP

zajęcia w formie układu choreograficznego na stepie z elementami ćwiczeń wzmacniających, nastawione na wzmocnienie nóg, bioder i pośladków oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich.

PŁASKI BRZUCH

zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Część cardio trwa 15 minut i opiera się na układzie chorograficznym o średniej intensywności (także z użyciem stepu) . Część wzmacniająca trwa 20 minut – ćwiczenia wykonuje się z 3 seriach po 5 minut. Zajęcia zakończone są 5 minutami stretchingu.

ZUMBA

fuzja tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Zumba to przede optymizm, świetne samopoczucie ,forma oraz piękna sylwetka.

BOSU FITNESS

specjalistyczny trening na piłkach bosu, którego celem jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania ciała człowieka. Ćwiczenia na piłkach bosu w sposób szczególny poprawiają równowagę, świadomość oddechu, niwelują złe nawyki ruchowe, wzmacniają i wysmuklaja mięśnie. Doskonałe zajęcia wzmacniające i relaksujące umysłu w jednym.

INTERWAŁ

intensywna forma zajęć ogólnorozwojowych polegająca na łączeniu ćwiczeń poprawiających wydolność organizmu (step, dance) naprzemiennie z ćwiczeniami wzmacniającymi. Polecane dla osób, które oczekują od zajęć wzmacniających czegoś więcej.

HIGH-LEVEL WORKOUT

intensywne zajęcia dla prawdziwych fitnessowych maniaków. Prawdziwa gratka dla osób, którym „zwykła” lekcja fitness już nie wystarcza. Wyzwaniem jest zarówno zaawansowany układ na rozgrzewce (z użyciem stepu) jak i ćwiczenia wzmacniające na wszystkie partie mięśniowe w porządnej dawce. Polecamy wszystkim, którzy kochają szalone układy na stepie i lubią się zmęczyć.

TBC (Total Body Conditioning)

ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka, również z wykorzystaniem stepu. Połączenie pracy mięśni ramion i nóg oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć niż podczas zajęć BS (Body Sculpting – rzeźbienie ciała). Zajęcia prowadzimy w sposób bezpieczny zwracając uwagę na różny poziomach zaawansowania ćwiczących.

workout-demo-1
workout-demo-3
workout-demo-4
workout-demo-1
workout-demo-2
workout-demo-3
Trwania
2 tygodnie
Ćwiczenia
10
Poziom
Średni
Kalorie
Energia
Lifted
Strenght