Workouts - Slide

Oferta masaży

Masaże wykonuje absolwentka Wyższej Szkoły Medycznej w Białymstoku Iga Kujałowicz.

Oferta masaży dostępnych w Fitness Clubie Ernesto

  1. Masaż odchudzający (ujędrniający).
  2. Masaż odchudzający to skuteczny sposób na cellulit i spalanie tłuszczu gromadzącego się w nadmiernych ilościach w różnych miejscach na ciele, szczególnie na udach, pośladkach, a nawet plecach. Dzięki pobudzeniu krążenia krwi i limfy, usprawnione jest oczyszczanie organizmu z toksyn. Masaże antycellulitowe to także bardzo przyjemne zabiegi odchudzające i relaksujące. Masaż odchudzający pozwala przyspieszyć rozprowadzanie cennych składników pod skórą, a także usuwanie toksyn – dzieje się tak dlatego, że w masowanych partiach ciała poprawia się krążenie krwi. Lepsze ukrwienie to także szansa dla mięśni na skuteczniejsze działanie i zwiększanie się, co po jakimś czasie przyspieszy spalanie tłuszczu podczas ćwiczeń.

    Aby pozbyć się cellulitu i nadmiaru tłuszczu, „rozbijamy” tkankę tłuszczową w trakcie masażu.

    Możemy zdecydować się na:

    • Masaż odchudzający całego ciała
    • Masaż odchudzający brzucha
    • Masaż antycellulitowy ud
    • Inne masaże antycellulitowe

    Jeśli chcesz się pozbyć nadmiaru tłuszczu czy cellulitu, stosując masaż, przestrzegaj kilku zasad:

    • Pij dużo wody, szczególnie po zabiegu odchudzającym
    • Przestrzegaj zdrowej diety, bogatej w witaminy i minerały, ale ubogiej w tłuszcze
    • Nie zapominaj o codziennej aktywności fizycznej

    Masaż odchudzający nie powinien być stosowany w poniższych przypadkach!!!

    • Pierwszy trymestr ciąży
    • Poparzenia na skórze
    • Podrażnienia skóry
    • Stany zapalne
    • Żylaki

    Masaż odchudzający to sposób na cellulit i nadmierny tłuszcz, ale także na relaks i nawilżenie skóry. Trzeba przyznać, że bardzo trudno jest pozbyć się cellulitu i nadwagi, nawet z użyciem specjalistycznego masażu na odchudzanie. Same masaże antycellulitowe niewiele pomogą bez ćwiczeń i odpowiedniej diety. Najlepiej jest starać się łączyć różnorodne sposoby na odchudzanie i zabiegi odchudzające, aby zmaksymalizować ich efekty.

  3. Masaż klasyczny
  4. Masaż klasyczny to zabieg relaksujący i leczniczy. Tak jak każdy rodzaj masażu, rozluźnia napięte mięśnie i pozwala ukoić nerwy. Stosowano go już w starożytności. Obecnie jest określany przez medycynę jako pomocnicza metoda fizjoterapii w przypadku wielu chorób – dotykających zarówno ciało, jak i psychikę. Masaż klasyczny połączony z równoczesną aromaterapią i muzykoterapią jest pomocny w łagodzeniu takich dolegliwości jak napięcie psychiczne, skurcze mięśniowe, bóle stawów i mięśni napięciowe bóle głowy i inne.

    Masaż klasyczny pleców działa na wiele sposobów: pobudza krążenie, rozluźnia, łagodzi bóle. Masaż kręgosłupa pomaga w rozprowadzaniu w ciele dobroczynnych substancji, np. antycellulitowych składników kosmetycznych oraz w usuwaniu toksyn. Stosuje się go także przed aktywnością fizyczną, aby rozgrzać mięśnie i przygotować je do zwiększonego wysiłku. Jego główne działania to łagodzenie takich dolegliwości, jak:

    • Bóle pleców
    • Bóle karku
    • Bóle mięśni

    Jednak nie zawsze masaż klasyczny jest zalecany. Przeciwwskazania do masażu to:

    • Ciąża
    • Menstruacja
    • Gorączka
    • Żylaki
    • Ropne zmiany skórne
    • Krwiaki
    • Tętniaki
    • Gruźlica kości
    • Zaburzenia krzepliwości krwi
    • Nadciśnienie
    • Stany zapalne
    • Zaawansowana miażdżyca
    • Zapalenie nerwów obwodowych
    • Zaawansowana osteoporoza
    • Przebyty niedawno zawał
    • Choroba nowotworowa

  5. Masaż relaksacyjny
  6. Masaż relaksacyjny to idealny sposób na zmęczenie zarówno fizyczne, jak i psychiczne. Szybkie tempo życia, codzienne troski i problemy, ciągłe napięcie psychiczne – wszystko to sprawia, że czujemy się przemęczeni i pozbawieni energii. W takiej chwili dobry masaż relaksacyjny leczy obolałe i napięte mięśnie, a także jest prawdziwą przyjemnością dla ciała i dla ducha. Masowanie pleców i karku sprawia, że można się w pełni odprężyć, choć na chwilę zapomnieć o kłopotach i nabrać energii tak potrzebnej do codziennego funkcjonowania.

    Właściwości masażu relaksacyjnego

    Masaż może mieć cele lecznicze, relaksacyjne lub przygotowywać mięśnie do wysiłku.

    Aby zapomnieć o stresie i zregenerować utraconą witalność warto zafundować sobie masaż relaksacyjny. Dobrze wykonany może dodać wiele energii, wyciszyć i zrelaksować. Wykonany przez bliską osobę działa podwójnie, gdyż dotyk ukochanego człowieka koi nerwy i poprawia samopoczucie. Jednak masaż wykonany przez profesjonalistę daje o wiele więcej niż tylko odprężenie. Masaż relaksacyjny stosuje się, aby pozbyć się uporczywych bólów, zapobiec kontuzjom i wspomagać rehabilitację. Dodatkowo wpływa on na nasz wygląd. Można dzięki niemu kształtować sylwetkę i przyspieszać proces spalania tłuszczu.

    Poprzez usprawnienie krążenia krwi i stymulację układu limfatycznego nasz organizm szybciej pozbywa się toksyn, co wpływa na jędrność i elastyczność naszej skóry. Masaż rozbija tkankę tłuszczową, a to powoduje, że nasza sylwetka staje się smuklejsza i piękniejsza. Masować można twarz, stopy, kark lub całe ciało. Inne korzyści płynące ze stosowania masażu to:

    • Lepsze dotlenienie i odżywienie tkanek
    • Pobudzenie czynności gruczołów i przyspieszenie przemiany materii
    • Działanie przeciwzakrzepowe
    • Miejscowe rozszerzenie naczyń włosowatych
    • Szybsze wchłanianie obrzęków i wysięków

  7. Masaż sportowy
  8. Masaż sportowy w swoich technikach podobny jest do klasycznego masażu leczniczego. Wykonywany jest zdecydowanie silniej i energiczniej. Celem masażu sportowego jest jak najszybsze przygotowanie do ekstremalnego wysiłku sportowego, osiągniecie maksymalnych wyników sportowych, jak i usuniecie dużego zmęczenia organizmu po wysiłku fizycznym. Na skutek stosowania masażu sportowego dochodzi do usunięcia zakwasów, napięć mięśniowych bądź likwidacji powstałych kontuzji. Masaż sportowy jest integralnym elementem systemu odnowy biologicznej. Wykorzystywany jest jako środek pomocniczy w profesjonalnych programach treningowych. Pozwala lepiej przygotować ciało sportowca do wysiłku fizycznego. Zmniejsza ryzyko wystąpienia kontuzji. Masaż sportowy jest zalecany zarówno sportowcom zawodowym jak również powinni korzystać z niego sportowcy – amatorzy, dla osiągnięcia lepszych rezultatów i poprawy samopoczucia. Techniki masażu sportowego jako działanie terapeutyczne dostosowane są ściśle do uprawianej dyscypliny sportu.

workout-demo-1
workout-demo-2
workout-demo-3
workout-demo-4