Workouts - Slide

Siłownia i sala cardio

Do dyspozycji naszych klubowiczów jest zestaw maszyn siłowych wraz urządzeniami cardio, światowych i krajowych producentów tzn. Technogym, Life Fitness, Precor, Olymp. Nad bezpieczeństwem klientów i prawidłowością wykonywanych ćwiczeń czuwa wykwalifikowana kadra.
Trening na siłowni niezależnie od realizowanego planu treningowego, zawsze wpływa pozytywnie na cechy motoryczne, wygląd, zdrowie, czy na lepsze samopoczucie.

Do rzadko wymienianych zalet należą:

Ochrona stawów i narządów wewnętrznych

Mięśnie stanowią płaszcz ochronny dla całego naszego organizmu, szczególnie dla stawów i organów wewnętrznych. Każdy mięsień swoją siłą i budową anatomiczną istotnie wspomaga funkcjonowanie stawów ludzkich, np. stawu kolanowego. Silne mięśnie stanowią barierę ochronną dla ważnych dla narządów typu wątroba, żołądek, jelita- mięśnie brzucha. Mozna powiedzieć iż mięśnie to nasi strażnicy zdrowia.

Refleks, szybkość przewodzenia bodźców

Ćwiczenia fizyczne to nic innego jak oddziaływania oporem na układ nerwowy i zakończenia nerwowe znajdujące się w każdym ćwiczonym mięśniu. Poprzez wysiłek siłowy wzrasta szybkość przewodzenia impulsów nerwowych, przez co usprawnia się czas reakcji układu nerwowego. Efekt – jesteśmy dynamiczniejsi, jednym słowem – pełni wigoru.

Metabolizm, tkanka tłuszczowa i mięśniowa

Treningi siłowy wzmacnia lub rozbudowuje tkankę mięśniową. Każdy mięsień to pochłaniacz kalorii, aby „żył” – potrzebuje energii, którą ciało otrzymuję m.in. z tkanki tłuszczowej. Każdy kilogram mięśni potrzebuje dodatkowo 50 kcal do sprawnego funkcjonowania. Wymusza więc na organizmie dostarczanie większej ilości kalorii. To nie wszystko – proces dopływu energii musi stać się także szybszy, aby sprostać wszystkim czynnościom, czy to podczas treningu, czy w życiu codziennym. Za szybkość dostarczania substancji odżywczych odpowiedzialny jest metabolizm, który musi po prostu przyspieszyć. Efekt – przemiana materii zostaje podkręcona, a przy odpowiedniej diecie, ciało zaczyna efektywniej spalać tkankę tłuszczową i rozbudowywać tkankę mięśniową.

Serdecznie zapraszamy.

workout-demo-1
workout-demo-2
workout-demo-3
workout-demo-4
workout-demo-1
workout-demo-2
workout-demo-2
workout-demo-2
Trwania
2 tygodnie
Ćwiczenia
10
Poziom
Średni
Kalorie
Energia
Lifted
Strenght